18. 12. 2013.

Facebook - Infuzija koja život znači

Brate, daj mi mobitel samo da malo uđem na face znaš da nemam na mobitelu wi-fi. Pa brate, ne znači ti ništa, a meni mnogo. Eee, ako si brat dat ćeš mi na pet minuta. Evo, ti pričaj sa Mikijem dok se ja ne smirim na facebook-u.

Facebook je komercijalna internetska društvena mreža koju je 2004. godine osnovao Mark Zuckerberg, bivši student Harvarda. U svojim počecima, Facebook je bio namijenjen samo studentima sveučilišta na Harvardu koji su tim putem mogli međusobno komunicirati i razmjenjivati informacije. Kasnije, mnoga druga sveučilišta, srednje škole i velike kompanije širom svijeta priključile su se mreži.

Osim tračeva, facebook-om ne kruže nikakve druge informacije. Samo starlete koriste facebook u komercijalne svrhe. Društvena mreža je samo zato što se cijelo društvo okupilo tu pa će i mali Mujica.

S obzirom da su u svijetu već angažovani ljudi i institucije za liječenje od ovisnosti prema facebook-u, mogli bi proglasiti i kafiće lokalnim dilerima. Izlazak na jednu kafu sa društvom sa sobom nosi ultimatum: Izlazimo u kafić gdje ima wireless i ne pričaj mi ništa dok sam na facebook-u.
Nedavno su učitelji i nastavnici u jednoj osnovnoj školi apelovale roditelje da djeci isključe internet i da im zabrane pristup internetu. Ukoliko se ovo proširi na više osnovnih škola uskoro bi mogla ispred zgrade parlamenta proteste sa transparentima: Imam tlinest godina i imam pjavo na intelnet!
Mislim da bi to bili najmasovniji protesti posle onih za JMBG, čak bi iste osobe protestovale (13-).

Srozava nam se komunikacija, zato krivim ove lokalne dilere, ni kafa više nije kao nekada. Jedino novinari su ostali dosljednji tome da nas iznerviraju svojim objavama, pa kad čitaš novine možeš dobro porazgovarati sam sa sobom.

Ima ona dobra strana, znaš, može se upoznati po neki strani držvljanin i tako se steknu prijatelji, ali kada stupim u komunikaciju shvatim da ni kod njih nije bolja situacija, svaki znak označava neku riječ:
c - see
u - you
r - are
2 - to, too
4 - for....
Pa ima onog slenga u jeziku, ni oni ga ne razumiju, a više ne znaju ni kako se piše izvorna riječ. Osim riječnika engleskog jezika, moraš imati i riječnik slenga da bi nešto razumio.
No, da mi se vratimo našem govornom području. Veliki problem virtualne komunikacije je neshvaćenost od strane sagovornika, pa se dešava da dođe do konflikta iz sasvim običnog zezanja. Kada su muško-ženski razgovori u pitanju, većina razgovora se svodi na to famozno "barenje", i što je još gore, svi to očekuju.
Razgovori su kratki, prethodno utvrđeni sa kojom namjerom, nejasni, uostalom, tu je i google da se poslužite nekom tuđom izrekom, citatom što dovodi do konfuzije: Šta je pisac htio reći!?... Ako je već u pitanju i zavođenje, nema originalnosti, a da se nešto od ovoga desi uživo, nema šanse. Ukoliko mi je drugar primijetio lijepu djevojku u gradu, šanse da joj priđe su ravne nuli, a šanse da je doda u prijatelje su ravne da će 2014. nastupiti 1. januara.
Facebook je postao ovisnost, od koje se još niko nije izliječio. Ovisnim je svaki dan potrebna jedna infuzija da bi se prestali tresti, samo da vide ima li koji like, komentar, zahtjev. Da nije facebook-a ni ovo ne bi ste čitali.

Nema komentara:

Objavi komentar